v. 8 n. 2 (2018): maio/ago.

Publicado:
01-05-2018
Editorial
-
Mathematics Education in and for the World of Work
Visualizações do artigo: 62 PDF (Inglês) downloads: 82
Artigos
-
Mathematics and the world of work: a historical relationship
Visualizações do artigo: 32 PDF (Inglês) downloads: 36 -
What is the role and place of Mathematics Education in (swedish) vocational education?
Visualizações do artigo: 70 PDF (Inglês) downloads: 51 -
Trends in stem and career and technical education in the United States of America
Visualizações do artigo: 64 PDF (Inglês) downloads: 73 -
PROEJA’S classroom as a space for teacher education
Visualizações do artigo: 40 PDF (Inglês) downloads: 36 -
Curricular integration in vocational education and training: an analysis of Mathematics fair projects in Brazil
Visualizações do artigo: 71 PDF (Inglês) downloads: 61 -
Mathematics of the classroom and curricular integration: contributions of a project for technical courses integrated to High School
Visualizações do artigo: 69 PDF (Inglês) downloads: 70 -
Challenges and possibilities of curricular integration: an analysis of the mathematics teaching in an Agriculture and livestock technicians training
Visualizações do artigo: 48 PDF (Inglês) downloads: 43 -
Integration of mathematics teaching with learning objects in classical and Professional High School Education
Visualizações do artigo: 72 PDF (Inglês) downloads: 53 -
Mathematics and the neoliberal model of education: the competence-based Pedagogy
Visualizações do artigo: 65 PDF (Inglês) downloads: 39