v. 4 n. 3 (2014): set./dez.

Publicado:
01-09-2014
Editorial
Artigos
-
Study of the mathematical and didactic organizations of the conics in the curriculum of secondary schools in the Republic of Mali
Visualizações do artigo: 41 PDF (Inglês) downloads: 26 -
The impact of visualization on functional reasoning: the ability to generalize
Visualizações do artigo: 48 PDF (Inglês) downloads: 29 -
Where to learn math? A study of access to an educational channel on Youtube
Visualizações do artigo: 56 PDF (Inglês) downloads: 33 -
Teachers’ homework strategies in the context of ambitious mathematics instruction: developing new practices
Visualizações do artigo: 32 PDF (Inglês) downloads: 24 -
Collaborative training for teaching probability and statistics: empirical approaches and simulation with elementary school students
Visualizações do artigo: 73 PDF (Inglês) downloads: 35 -
A concept-based learning progression for rational numbers
Visualizações do artigo: 128 PDF (Inglês) downloads: 68 -
Strategies and procedures used by children in the literacy cycle for problem-solving situations involving additive structures
Visualizações do artigo: 46 PDF (Inglês) downloads: 30 -
Scenes from a teaching of drawing: a framework
Visualizações do artigo: 25 PDF (Inglês) downloads: 20