v. 12 n. 2 (2022): jan.
Publicado:
28-01-2022
Editorial
-
Mathematics Education and Wittengenstein: a relationship from years ago
Visualizações do artigo: 244 PDF (Inglês) downloads: 99 PDF downloads: 273
Artigos
-
A Viennese Wittgenstein? A response to Mauro Lúcio Leitão Condé
Visualizações do artigo: 133 pdf (Inglês) downloads: 135 -
Unfounded foundations, grammatical relativism and Wittgenstein, the educator
Visualizações do artigo: 218 PDF (Inglês) downloads: 188 -
Wittgenstein’s Antifoundationalism: a response to Cristiane Maria Cornelia Gottschalk
Visualizações do artigo: 152 PDF (Inglês) downloads: 224 -
Quid Est Ergo Rationalitas? Review of Michael Peters’ Wittgenstein, Education and the Problem of Rationality
Visualizações do artigo: 291 PDF (Inglês) downloads: 185 -
Unpacking Mathematics Identity: Exploring Undergraduate Students’ Enduring Experiences
Visualizações do artigo: 605 PDF (Inglês) downloads: 284 -
Rationality is the activity of the most robust imagination (with apologies to Wallace Stevens) João José R. L. de Almeida, Antonio Miguel, Carolina Tamayo, Elizabeth Gomes Souza
Visualizações do artigo: 269 PDF (Inglês) downloads: 117 -
Isometries: epistemological insights among secondary students interacting in Dynamic Geometric environment with touches on screen
Visualizações do artigo: 327 PDF (Inglês) downloads: 223 -
A teoria dos conceitos figurais e o GeoGebra no estudo de parábolas: uma experiência com graduandos em Matemática
Visualizações do artigo: 667 PDF downloads: 256
