v. 12 n. 2 (2022): jan.

Publicado:
28-01-2022
Editorial
-
Mathematics Education and Wittengenstein: a relationship from years ago
Visualizações do artigo: 214 PDF (Inglês) downloads: 85 PDF downloads: 254
Artigos
-
A Viennese Wittgenstein? A response to Mauro Lúcio Leitão Condé
Visualizações do artigo: 104 pdf (Inglês) downloads: 124 -
Unfounded foundations, grammatical relativism and Wittgenstein, the educator
Visualizações do artigo: 165 PDF (Inglês) downloads: 159 -
Wittgenstein’s Antifoundationalism: a response to Cristiane Maria Cornelia Gottschalk
Visualizações do artigo: 118 PDF (Inglês) downloads: 185 -
Quid Est Ergo Rationalitas? Review of Michael Peters’ Wittgenstein, Education and the Problem of Rationality
Visualizações do artigo: 252 PDF (Inglês) downloads: 163 -
Unpacking Mathematics Identity: Exploring Undergraduate Students’ Enduring Experiences
Visualizações do artigo: 500 PDF (Inglês) downloads: 221 -
Rationality is the activity of the most robust imagination (with apologies to Wallace Stevens) João José R. L. de Almeida, Antonio Miguel, Carolina Tamayo, Elizabeth Gomes Souza
Visualizações do artigo: 230 PDF (Inglês) downloads: 102 -
Isometries: epistemological insights among secondary students interacting in Dynamic Geometric environment with touches on screen
Visualizações do artigo: 272 PDF (Inglês) downloads: 176 -
A teoria dos conceitos figurais e o GeoGebra no estudo de parábolas: uma experiência com graduandos em Matemática
Visualizações do artigo: 609 PDF downloads: 222